VVD de Fryske Marren organiseert webinar horeca

Ga 7-5-2020 tussen 20:00-21:30 met ons in gesprek. Samen met Koninklijke Horeca Nederland organiseren wij een Webinar, waarbij we willen inspireren.

We mogen niet in grote groepen samen komen. VVD de Fryske Marren wil niet afwachten, maar proactief input ophalen. Met die input kunnen wij als volksvertegenwoordigers voor u aan de slag. Als we iets willen regelen kost dat tijd, daarom hebben wij besloten om tot actie over te gaan.

Afgelopen weken werden wij veel benaderd door horecaondernemers met vragen en wij kregen informatie over verschillende specifieke bedrijven. Dat heeft ons aan het denken gezet. Wij willen weten wat de horeca nodig heeft voor een kansrijke heropening van de horeca, zodra de maatregelen dat toestaan.

Concrete vragen die bij ons leven;

Waar loop je tegen aan als ondernemer?
Wat kan de gemeente doen voor een vliegende her-opening van uw zaak?

Ruimte terras regels? Openingstijden? Openbaar toilet?

Wat gaat er volgens u echt veranderen voor uw bedrijf na deze crisis? Wat verwacht u van ons als lokale volksvertegenwoordiging?

VVD De Fryske Marren staat voor een gastvrije gemeente die er wil zijn voor zijn inwoners, ondernemers, recreanten en toeristen. Hier hoort in onze ogen ook een levendige horeca en de vele evenementen in onze gemeente bij. Nu en in de toekomst.

Als we iets willen regelen dan kost dat tijd, daarom gaan we de tijd efficiënt inzetten.

Ga 7-5-2020 tussen 20:00-21:30 met ons in gesprek. Samen met Koninklijke Horeca Nederland organiseren wij een Webinar, waarbij we willen inspireren. Daarbij gaan we kort in op de volgende thema’s; namens KHN zal Geeske zal ons iets vertellen waar liggen kansen, waar moet je voor waken en welke initiatieven lopen al. Daarna zijn we heel benieuwd naar jullie vragen en input dus we sluiten af met een open gesprek onder leiding van Marc van Niekerk, namens Heineken zal Robert Echten (accountmanager Fryslan) deelnemen aan de discussie om kennis bij te dragen.

Zo zorgen we samen voor sterk, levendig en bruisend De Fryske Marren. Aanmelden kan via, Marc van Niekerk-Thie, m.vanniekerk.vvd@defryskemarren.nl

Naam:

Telefoon:

Bedrijf:

Mail:

Op de dag van de webinar ontvang je de LOGIN codes per mail.
Voor de webinar maken wij gebruik van ZOOM.
Voor vragen of tips kun je telefonisch contact opnemen met Marc via
0628979293.

P.s. afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan besloten worden om meerdere webinars (per horeca kern) in te plannen.